miercuri, 9 iulie 2008

Def Leppard

Ieri, pe 8 iulie 2008, a avut loc un mare concert sustinut de 2 trupe mari si celebre Def Leppard si Whitesnake, la implinirea celor 30 de ani de cariera. Nu stiu cu ce sa incep...in primul rand ca am ajuns pe la 5 fara un sfert si am avut un noroc chior de-a avea locuri printre primele randuri (adica in sectorul A). Venise si ora 7 si Iris se zarea pe scena. Nu a fost cine stie ce la Iris (nu's fan, dar au fost acceptabili, no ofence for the fans). Asa...dupa o pauza de vreo jumatate de ora au intrat si cei de la Def Leppard. Playlistu-l lor au continut melodii ca:Rocket, C'mon C'mon, Animal, Make love like a man,Love bites, Briging on the Heartbreak, Hysteria, Promises, Two steps Behind, Photograph, Rock On, Rock of Ages, Pour some sugar on Me (Uk version), Let's get Rocked. La Whitenake si la Iris nu ma incurc ca nu vreau sa ma fac de rusine, doar ca la Whitesnake mi-au placut foarte mult Still of The night, It is Love, Here I Go Again, Now You're gone, Fool for you're loving..and so on. Sonorizarea a cam scartit dar prestatiile live ale lui Def Leppard si ale lui Iris au fost extraordinare, numai ca cei de la Whitesnake au facut playback 100%, dar tot nu inteleg de ce...Imi pare rau totusi ca n-am avut un locusor bun ca sa vizualizez in intregime concertul si ca n-am reusit sa fac poze cu Rick Savage si poze reusite, dar asta este, maybe next time....
Cam atat, daca mai imi aduc aminte o sa mai editez cate ceva......in concluzia, inca un eveniment extraordinar care a mai fost trecut in agenda mea, si ca toata viata o sa-mi aduc aminte cu placere de acest concert.


~Joe Elliott~
~Rick Allen~




~Phil Collen~

~Vivian Champbell~



~Rick ,Sav'~
~Din nou Rick Allen care statea pitit, doar ca sa faca poze la Whitesnake~

~Whitesnake~

~Whitesnake 2 ~

Niciun comentariu: